Hvorfor trenger en e-handelsplattform integrering?
Integrasjon spiller en avgjørende rolle for å tilby en sømløs kundeopplevelse. Det er viktig å integrere med ulike salgkanaler og datahåndteringssystemer – regnskap, lagerbehandling, CRM, etc.
Integrasjon av programvare avhenger av APIer. Bedrifter ender opp med å kjøre utallige programvarer for å administrere virksomheten og programvaren. Som et resultat øker kompleksiteten på grunn av mange programvarer. Dette er når integrasjonen kommer inn i bildet.
Riktig integrasjon gir deg innsikt i virksomheten din. I tillegg får du verdifull informasjon basert på kunder, deres handlepreferanser, populariteten til produktene dine og andre viktige målinger på ett sted.
Denne integrasjonen kan hjelpe deg med vellykket segmentering av kundene dine, og en bedre kundereise. Integrasjonen hjelper også med riktige algoritmer for selskapets markedsføringsaktiviteter og vil koble deg til backend og CRM for kunde- og produktdata.
Hvorfor bør jeg velge integrering?
Integrering løser ulike problemstillinger for din e-handelsbedrift.
- Integrering sparer deg tid og økonomiske ressurser.
- Tillater lavere ordreoppfyllelsesrater.
- Kan håndtere høye salgsbelastninger under topptid.
- Viser menneskelige feil.
- Integrering kan løse problemer som langsom kundestøtte uten oversikt og ineffektivt interdepartementalt samarbeid i din online virksomhet.
Bistand fra Edien.no med Integrering!
Edien.no har ekspertisen som kreves for integreringen av din nettbutikk. Vi kan hjelpe deg med integrering for å få en tilfredsstillende kundereise. Vi spesialiserer oss i Magento 2-tjenester, UX-design, implementering, integrering og utviklingstjenester.
Ta kontakt med oss i dag for en ikke-bindende og hyggelig samtale!