Optimalisering av innholdslevering: En guide til Strapis hodeløse CMS!
I 2015 etablerte Jim Laurie, Pierre Burgy og Aurélien Georget Strapi. Med en rekke initiativer i tankene, hadde grunnleggerne til hensikt å utvikle et åpen…
BLAFRE er en hyllest til barndommen ved å tilby kreative valg til barn og gjøre hverdag mer fashionable. BLAFRE ble etablert i 2005; det er synlig at det fikk sin inspirasjon fra barn med hjelp fra dyktige produsenter i Norge. Teamet er lite i størrelse, lokalisert i Oslo eller på Seløya.
Blafre.no
Februar 2023
Populariteten til BLAFRE ligger i deres repertoar av produksjon av fargesterke og spennende produkter for barn. De siste trendene med en følelse av nyhet er svært populære blant barn. De har et godt øye for mote, spesielt produsert for alle uforglemmelige øyeblikk og anledninger. Produkter basert på ulike temaer og farger som metal- og plastikkbokser, figurer som ugler, rev og traktorer i ulike nyanser, stålbokser, termoser, retro-ryggsekker, rullevesker, skolesekker, gymnastikknett, gymnastikktaske, bøker med lille kanin sammen med Cappelen Damm, minnelek, middagstallerkener, kjøkkenhåndklær, små og store kort for personlige hilsener, etc.
BLAFRE har med sin brukervennlige grensesnitt og høykvalitets bilder, gjør det veldig praktisk å levere en sømløs shopping opplevelse til kunden. Andre funksjoner, som detaljert produktinformasjon og enkel betaling, gjør BLAFRE til en svært god online shopping nettstedet for barn.
BLAFRE tror ikke på overproduksjon, de produserer høykvalitets og holdbare materialer. De tror sterkt på at funksjon og varighet er tett knyttet til bærekraft.
Blafre.com
Februar 2023
Blafre.com
Februar 2023
Populariteten til BLAFRE ligger i deres repertoar av produksjon av fargesterke og spennende produkter for barn. De siste trendene med en følelse av nyhet er svært populære blant barn. De har et godt øye for mote, spesielt produsert for alle uforglemmelige øyeblikk og anledninger. Produkter basert på ulike temaer og farger som metal- og plastikkbokser, figurer som ugler, rev og traktorer i ulike nyanser, stålbokser, termoser, retro-ryggsekker, rullevesker, skolesekker, gymnastikknett, gymnastikktaske, bøker med lille kanin sammen med Cappelen Damm, minnelek, middagstallerkener, kjøkkenhåndklær, små og store kort for personlige hilsener, etc.
BLAFRE har med sin brukervennlige grensesnitt og høykvalitetsbilder, gjør det veldig praktisk å levere en sømløs shoppingopplevelse til kunden. Andre funksjoner, som detaljert produktinformasjon og enkel betaling, gjør BLAFRE til det beste online shoppingnettstedet for barn.
BLAFRE tror ikke på overproduksjon, de produserer høykvalitets og holdbare materialer. De tror sterkt på at funksjon og varighet er tett knyttet til bærekraft.
BLAFRE hadde behov for en populær e-handelsplattform som Magento for å forbedre salgene og konverteringene. For å generere inntekter er det avgjørende å optimalisere nettbutikken din med populære plattformer, og det selv er fraværende, noe som fører til at flere utfordringer blir lagt til basert på parametere som
BLAFRE har gjennomført en vellykket migrasjon fra Magento 1 til Magento 2, noe som har ført til en rehabilitering av sin online butikk med positive resultater sammen med en vellykket optimalisering. Våre digitale eksperter hos Edien AS med mange års erfaring basert på Magento 2 støtter veksten av salg og omregninger for BLAFRE. Som et resultat er BLAFRE nå en svært god nettbutikk for barn i Norge.
Momentumet som BLAFRE har oppnådd, er enkelt synlig på nettstedet med en flott UX og en glatt shoppingopplevelse som hjelper med raske beslutninger om kjøp.
Hvis du trenger profesjonell assistanse med Magento 2-tjenester, UX-design, implementering, integrering og utvikling, kan du besøke Edien.no samt kontakte oss for en chat.
I 2015 etablerte Jim Laurie, Pierre Burgy og Aurélien Georget Strapi. Med en rekke initiativer i tankene, hadde grunnleggerne til hensikt å utvikle et åpen…
Kald e-post har blitt en populær metode for bedrifter og enkeltpersoner å koble seg til nye prospekter og utvide sine nettverk i den nåværende digitale…